Onze succesformule

Bereik kan je kopen. Contact moet je maken.

Bij GiDesign geloven we dat merken die goed luisteren en oprechte gesprekken aangaan met hun doelgroep, écht iets te vertellen hebben. Dit noemen wij merkinteractie. Wij denken namelijk dat wanneer je als merk in staat bent mensen te boeien, door werkelijk te inspireren, je mensen kunt binden door relevantie. Met als resultaat dat je authentieke SuperPromoters creëert. Wanneer dat gebeurt raak je als merk je klant recht in het hart en dat is waar je als merk wilt zijn.

Om mens en merk te verbinden hebben wij onze eigen unieke succesformule ontwikkeld: Boeien + Binden = Bezielen. De klant van vandaag is selectief en wordt alleen geboeid door voor hen relevante beloftes. Daarom moet je ze als merk raken met een goed verhaal, op de juiste manier, op het juiste moment en via het juiste kanaal. Op deze manier heb je als merk echt contact en bouw je een betekenisvolle relatie op die onbetaalbaar is. Dat noemen wij nou bezieling: echte interactie tussen mens en merk!

Hoe wij dat doen? Neem dan contact op met Marjon, Eelko, Chantal of een van onze collega’s.